Sunday, September 26, 2010

Kembali Ke Alam Nyata

Ok aku dah kembali mengaktifkan diri dalam lapangan blog setelah berjaya mengatasi kemalasan tahap asbestos yang melanda diri....Dan dalam misi mengurat sidia yang dulu ngurat aku..Skang aku plak nak test market, ngorat dia plak...hehehehehe..ye ye je la ni...

Hmmm..aktiviti semasa musim mengawan aku? Melayan Strong Heart (x ingat episod berapa) masa Siwon, Kyuhyun n Donghae datang n masa Heechul buat teukie nangis...Ces..ntah berapa kali ulang pun still angguk-angguk pale setuju ngan kata teukie "PERKATAAN SUPER JUNIOR TU YANG SAYA NAK PERTAHANKAN SELAMA-LAMANYA". Tanpa sedar, aku pun angguk-angguk pale sekali..Betul..betul...aku pun akan protect nama Super Junior tu (macam la aku ada share dalam SME). Jangan risau teukie..noona pun akan protect nama Super Junior tu..yang penting next year jangan x jadi datang Malaysia dah ler. Opss...info terkini Redstar tak jadi jual pre-sales ticket for SuShow3 yang sepatutnya akan dijual this month. Bagus gak...especially bila tahap kewangan agak genting ni..heh!!

Ok nantikan entry akan datang ( tak tau la bilanya). Ni nak layan khuntoria couple..Dem...gua sudah in love ngan 2pm la pulok....Ni sume salah Khun n Taekyon la ni buat gua layan diorang...

K..daaaa.....zasss... :D

No comments: