Thursday, August 5, 2010

Love Is In The Air

Love is in the air!!! Hahaha....entry gedik terlampau... Nah, Nana...Ni tuk mu...ngeeee...silap sikit je.Dah siap jahit baru perasan lebah tu cacat...Takde mata.....sorry...sorry bee...Takde niat nak cacatkan dirimu...

TADA!!!!


Pebenda menatang ni? Ok...Nana request nak bookmark tuk buku Twilight dia. Dia kata dia print dari 4shared. So, aku assume yang size buku tu size A4 la, so sebab tu riben tu panjang sikit...Ni rupa kalu dah letak dalam buku... Saja nak buat kelainan...Ngee......rasa cam tak sanggup je nak bagi kat Nana...hehehehe....Nana, upahnya tak mahal... Ko kena bawak aku g Linggi nanti ye...Ni ala-ala advance birthday present,boleh x?

Ok...tambahan gedik. Buat ni tuk diri sendiri sambil tengok Star Golden Bell. Bole plak mata tahan sampai kul 1 pagi pun tak tido. Kalu tak tu, semedang je nak lelap awal.

Apa ni? Tempat letak handphone ke? Tak la....

Tempat letak pass Tounh n Go aku....ngeeee...sah gedik!!

note: baru balik dari amik baju tuk reunion. Thanks to Nasyran from Tee's Studio. Saya amat puas hati.... :)

Takleh tunjuk gambar penuh...ni ala-ala teaser la ni...huhuhuhu...

1 comment:

Anonymous said...

Tengkiue..

Aku sungguh berpuas ati.. hehehe

..dak nana..