Thursday, July 22, 2010

Busy ke idak?

Ehem...ehem...semenjak dua menjak ni tekak dok gatal je. Yang paling mengharukan, asik tgigit lidah je hari ni. What the???? Sapa ngumpat aku, baik cakap!!!! Tengah marah ni.. Ahahaha....mana x tergigit lidah, makan macam x cukup mulut. Nasib x berdarah.

Ok...mianhe. Aku tak tau nak kategorikan diri aku ni busy ke idak. Sebab kalu busy, tentu aku xde masa nak bukak fesbuk. Ni hari-hari dok layan fesbuk je. Sempat plak order t-shirt tuk reunion nanti. Banyak entri terperap dalam draft dan bila taip sikit je...delete....x pun aku perap buat jadi pekasam.. Aigooo.....

Mood sekarang ni nak balik kampung je ni. Sabar la sayang. Jumaat akan menjelma esok. Ikut ati nak mintak half day je dari bos aku. Huwaaa......benci la camni. Ngengada je aku rasa.

Tak tau nak cerita apa. Cuma yang aku rasa, banyak benda bermain dalam fikiran aku ni. Pening....Rasa nak lari....*Kamalia, aku g datang kat ko la...Apa? Ko ingat Jopun tu macam selipar jopun ko?Huhuhu...ok nak out.Mengarok jap. Opsss.....skang ni dah addicted berkaraoke la plak. Kila, I blame you for this. Dah la dua2 nyanyi out of tune tahap ke Laut China Selatan....Nyanyi ngan penuh perasaan plak tu... Aduii.....silalah ubah tabiat ini ye cik adik sayang... :)

No comments: