Tuesday, July 13, 2010

It's Really Hard To Say... I'm Sorry

Dia : "Ko skang ni dah ada pakwe ye. Ko dah tak layan aku lagi."

Aku : *gelak je. Dalam hati tanya, ye ke? Bukan aku akan update dia ke means she's the first who know aku dah ada boifren ke idak?

Mood aku sekarang ni.....Aku rasa keriuhan tu tapi aku rasa terasing sangat-sangat. Dan aku memang tengah mengasingkan diri dari semua keriuhan tu. Aku rasa benci dengan keriuhan tu. Keriuhan tu buat aku rasa nak lari jauh-jauh.

Aku ketepikan insan yang sentiasa ada disisi aku saat aku sedih sebab aku rasa (read: terasa), yang dia dah tak perlukan aku. Sebab dia ada ramai orang lain disekeliling dia dan dia x perlukan aku lagi. Aku akui aku cemburu sebab aku rasa (read: terasa) yang ada orang lain yang dah gantikan tempat aku disisi dia.

Aku pernah berharap yang apak akan kata, "Pergilah sejauh mana yang adik nak pergi, sebab apak tau satu masa nanti adik akan balik."

Honestly, yang mengikat kaki aku hanyalah kerana apak. Kalau tak, aku dah pergi sejauh yang boleh. Mungkin aku dah terlalu spoil, terlalu dimanjakan buatkan aku rasa mengada-ngada. Nak ikut kepala aku je. Oh my....how I wish aku boleh pergi jauh. Biar padan dengan muka aku ni. Tau la nasib ko bila dok jauh dari family.

Siyesly, it's really hard to say sorry. Lidah rasa kelu je nak kata, sorry...aku tak sedar aku dah sakitkan hati ko. Aku tau dia perlukan aku, tapi aku tak tau kenapa lidah ni kelu semacam nak tanya dia. Mianhe, bot. Aku tau ko terasa hati.... Aku pun tak tau apa yang dah jadi ngan aku ni. Perubahan hormon agaknya...Aku benci rasa ni. Sebab aku rasa aku kejam....

No comments: