Thursday, July 1, 2010

Mianhe & Sengil Chukahamnida my angel teukie

Mood : sedeyy and tensi... :(





Aigoo...satu perangai aku ni, janganlah janji andai anda tidak dapat menunaikan janji tersebut. Memang aku takkan tuntut tapi aku akan pendam dalam hati.





Takpe la. Aku percaya ada hikmah disebalik setiap yang terjadi. Hari ni hari anda...esok lusa jangan salahkan saya pulak bila tiba hari saya....





Opsss...baru-baru ni dapat tau yang my ex-boss tak dapat cari pengganti aku setelah setahun aku berhenti keja. Means, sejak aku berhenti, belum ada lagi pengganti. Hmmm...cmne nak cakap ek. Kalau ko aniaya aku, biar Allah je la yang balas. Aku agak terkejut la sebab aku ingat yang dia akan senang cari pengganti aku, sebab dia x pujuk n langsung tak rasa bersalah aniaya aku. Aku percaya rezeki aku akan murah ditempat lain.

Beralih mood...... :)

Mianhe teukie...bukan niat nak lupa yang today is your birthday tapi noona mu ini benar-benar tengah banyak hal (aku taknak kata itu masalah).

Hope you'll be very happy on your birthday. Chukahe on Super Junior repackage album. Mianhe sebab noona tak dapat beli album tu. Huhuhuhu...maybe lain kali ye teukie. But, you'll always be my favourite Suju walaupun ada yang lain. Chebal!!! Please stay the same as you're today. Kalu dah masuk army nanti pun, jangan sesekali lupakan noona ye (macam la dia kenal aku, kikiki). Jangan berubah ye teukie...Uwaaa.......bagi ucapan camni pun rasa cam nak nangis. Thanks a lot teukie for always be there when I'm feeling down. U'll always make my day...

p/s : mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa dalam banyak-banyak member Super Junior, aku minat ngan dia ni. Ni namanya tak kenal maka tak cinta. Aku ingat lagi Radziah kata, "hmmm tak hensem pun. Kalu yang ni memang hensem (sambil tunjuk Siwon)". Memang betul, dia tak hensem. Tapi dia yang selalu buat aku ketawa. Yang buat aku rasa nak senyum bila ingat gelagat dia. Yang aku tau, amat-amat caring pasal sume dongsaeng-dongsaeng dia. Mungkin ada yang kata, banyak lagi cara lain ko nak release tension tapi bagi aku, mengenali dia dan adik-adik dia dalam Super Junior adalah satu yang memang aku hargai.

Thanks a lot teukie for all the love that you give. Memang macam satu kegilaan la plak, dah tua-tua ni minat idol camni. Tak pernah dibuat sebelum ni. Sebelum ni minat DBSK, tapi takde la sampai macam ni. Pada sapa yang tertanya-tanya, mana hebatnya teukie ni, bole layan variety show diorang. Honestly, aku memang jatuh cinta dengan sikap dia.

Really looking forward nak ke konsert diorang. Thanks a lot pada Hurul yang selalu update Malaysian ELF project tuk SuShow 3. Aku tak kira...aku nak pergi konsert diorang. Sebab mungkin lepas tu, teukie n heenim akan ke plkn plak.


Happy Birthday to you....my angel teukie :)

No comments: