Thursday, August 4, 2011

Super Junior - Mr Simple


Akhirnya apa yang ditunggu dah tiba. Sejak aku sawan grup ni last year, ni la keje aku. Tunggu comeback diorang. Ada sedikit rasa loser bila mula minat diorang masa diorang tengah nak prepare album ke 4. Mempersembahkan lagu terbaru diorang dari album ke
5 - Mr Simple.


Apa yang boleh aku katakan....ada sedikit persamaan awal tu dengan lagu Lucifer - Shinee. Suka la image diorang kali ni. Belajar untuk terima yang Hyukie dah bleach kan rambut dia. Nasib rambut Teukie tak sama macam dalam poster, kalu tak nahas la aku muntah darah. Dengar cite diorang nak buat World Tour, no more Asia Tour. Tak kisah la. Janji korang datang Malaysia. Biar noona2 ko ni sawan tenuk untuk kesekian kalinya...

Sedikit gambar menunjukkan ke'sawan'an noona2 dan sorang dongsaeng masa Super Junior Super Show 3 beberapa bulan lepas. Dengan erti kata lain, gambar dah basikkkk....


muka-muka tahan gedik ayams nak masuk stadium....sayang Kila jadi kameraman masa ni..bole plak lupa nak suruh sesapa amik gambar kami berempat..




dua orang noona yang terlupa zaman kegemilangan dah berlalu tapi slumber je meroyan macam orang muda-muda...tengok la betapa jauhnya kami dari pentas...huhuhu :(


penyakit meroyan mula melanda....pes taim tengok sapphire blue ocean camni...pergh...tetiba rasa cambest je jadi peminat SJ padahal beli tiket paling murah...loser...:P


heh....tiket murah pun kitorang dapat tengok diorang dekat gak tau....yang paling best sebab sume yang aku minat selalu lalu zone kitorang...ni masa opening Sorry Sorry.....



Ok la...Nak tido. Esok balik kampung...yeay!!!

No comments: