Thursday, March 25, 2010

Oh sayang...engkaulah jejaka idaman..lalalala...

Hahaha...mesti biasa dengar lagu tu kan? Dulu-dulu...zaman sekolah bila kawan tanya ko suka lelaki camne..aku mesti jawab. Hurmm... nak laki yang tinggi, baik, beriman, pandai, hensem,blablabla..... Cheh, macam la ko lawa...hehehehe nasib la. Dah namanya jejaka idaman. Opkos la nak yang best-best je. Bila orang bercinta, aku pun nak tumpang sekaki. Dapat dowh...tang tinggi dan hensem. Sebab aku xleh judge sama ada dia tu beriman or tak, baik ke? Hurm...baik la kot. Sebab dia xpenah marah aku..Pandai? Biasa-biasa je. Memang dok kelas yang first pun dia tu, tapi pandai sangat tu tak la kot.


Bila pi unibersiti, kalu orang tanya...aku akan jawab, hurmm...cukup la kalu dia sayang aku dan terima kuarga aku seadanya. Kalau boleh nak orang yang boleh mendidik aku menjadi insan yang berguna. Ahaks..cam hampeh je. Muka tak payah hensem sebab aku dah penah rasa ada boipren yang hensem...

Kalu sekarang tanya aku nak lelaki camne??

hehehe...nanti kite g makan ketam ye laling
Aku nak mamat ni... Gu Jun Pyo... xmo Lee Min Ho... nak Jun Pyo. Sebab? Dia ada helikopter. Kot tetiba teringin nak makan ketam, leh pegi naik jet peribadi ke Jepun...hahaha...x agak-agak.



Tak pun aku nak dia ni..


meh nyanyi sedas...lagu 3 kupang...

Ji Hoo sunbae....wawawa...leh suruh dia main gitar and piano untuk aku tiap hari. Dia plak pewaris Muzium...kekekeke...x boleh blah.


Nak yang ni gak...




cak!!! :P


Yi Jung sunbae. Pandai wat pottery. Tak payah beli pinggan mangkuk. Dia leh wat sendiri je. Jimat ekonomi rumah tangga nanti..


Last, nak yang ni.

nak lolipop beso tu...huhuhu



Dia terror gaduh. Selamat aku dari gangguan anasir-anasir cinta nanti...ahaks..Anak orang kaya gak.


Ok settle!!!



Nampak sangat aku mata duitan. Sume yang aku nak anak orang kaya. Hehehehe...sebenarnya saje je layan mereng tak berapa betul. Saja nak refresh old memory masa cinta bersatu dengan Boys Over Flower setahun yang lalu. Opppsssss....it's mean dah anniversary la kan? Waaaa.....setahun sudah hubungan kita, BOF...love you so much...muahx....hahahahaha...papai merapu abis dahhhh....

*pic credit to editor (not mine)


No comments: