Tuesday, March 23, 2010

Second Chance

Pernah rasa diberi peluang kedua? Hmm...actually me, banyak kali diberi peluang kedua. Tak kira dalam apa bentuk sekalipun. Orang selalu kata, hargai setiap peluang yang diberi kepada kita sebab kita takkan tau samada kita akan ada peluang lagi atau tak selepas tu.

Aku pernah kata pada seseorang ni...Manusia yang paling bodoh adalah manusia yang tak pandai menghargai setiap peluang yang diberi kepadanya. Sekali kita silap, it's consider as KESILAPAN..second time kita wat silap yang sama, itu masih boleh DIMAAFKAN..tapi kalau kali ketiga dan seterusnya kita masih buat silap yang sama, itu namanya BODOH!! Sorry to use this kind of word tapi itulah yang aku kata pada seseorang itu. Seseorang yang tak pandai menghargai setiap peluang dan ruang kemaafan yang diberi padanya...

Am really looking forward this coming Saturday. Peluang kedua yang aku takkan lepaskan begitu sahaja. Kalau ditakdirkan rezeki aku....weeeee....am soooooo HAPPY....mungkin sepanjang hari aku akan nyanyi lagu Haengbok...hahahahaha :D

Gambate ne\\*____*//....Hwaiting!!! I know you can do it!!!

No comments: