Tuesday, November 9, 2010

Bila dia dah suka...

Ahahaha...nak kasik gelak besar jap. Tak sangka, aku berjaya mempengaruhi orang yang selama ni dok kutuk kata "apa la yang ada pada mamat Korea mata sepet tu sampai ko suka gile-gile".

Kalau sape perasan, ada 1 minah ni suka tag aku ngan video DBSK kat fb. Ahahaha...tu la sepupu aku merangkap insan yang selama ni dok kutuk minat aku. Skang ni dia dah terkena virus lagu Korea.

Honestly, kalu anda start dengar lagu dari DBSK, aku yakin peratusan tahap kemerengan anda akan tinggi secara mendadak. Contoh, macam aku sendiri. Selama hari ni memang suka je tengok drama Korea tapi takde la sampai tahap gile-gile minat. Minat biasa-biasa je. Tapi sejak diperkenalkan dengan DBSK, there's no turning back. Aku memang dah terjebak jauh dah. Tapi aku taknak jebakkan diri aku terlalu jauh dengan menambah minat pada grup yang baru-baru ni. Cukuplah DBSK + JYJ, Super Junior...sikit-sikit 2pm...sikit CNBlue..sikit-sikit SS501. Tapi 2 main grup yang aku folo dan currently gile-gile folo + jadi stalker nak tau twitter update diorang adalah DBSK + JYJ n Super Junior. ahahahaha..penangan Stadium Negera namanya ni.

Dan kebarangkalian...sepupu aku ni akan join konsert JYJ next year amatlah cerah sebab dia dah syok tangkap cintan ngan Yoochun n Jaejoong...Nasib tak minat Junsu sebab awal-awal lagi aku dah warning.."mamat montot seksi tu aku yang punya..LOL"

Aigooo....rasa nak gelak je. Dah la sepupu aku ni dok kutuk kata lagu Bonamana - Super Junior tu lagu mak pong..Sebab dia dengar macam diaorang dok sebut 'makpong..makpong' je dalam lagu tu. Ahahahaha.....aku tak marah..Sebab aku pun agak hangin je ngan lagu tu masa mula-mula dengar :P

No comments: