Saturday, May 8, 2010

Aktiviti Hujung Minggu ni.....

Mula-mula ingat nak g skate kat Sunway Piramid weekend ni, tapi kensel la. Dengan tidak sengaja (ye ye la tu), aku n Kila dah soping masa hari J Card kat Mid Rabu ari tu. So, aktiviti ujung minggu ni akan dibatalkan atas masalah teknikal (kewangan) yang tidak dan memang tak boleh nak elak....hahahahaha....


Aku still happy sebab aku dah dapat idea apa nak buat ujung minggu ni. Masak and layan DVD Still, Marry Me a.k.a The Women Who Still Want To Marry sampai lebam....Malam tadi nyaris xmo tido sebab excited tengok cite tu. Dah la cite anak kesayangan aku yang berlakon, so kena la pokes lebih. Anak? Kim Bum la sape lagi. Masa tengok Boys Over Flower dulu, aku dah in love ngan dia. Tapi selalu je imejin dapat anak cam dia. Ahaks.... semat semacam je dia ni. Dalam cite yang baru ni, memang x pakai kot sangat tapi still.....dia tetap anak idaman aku. *tengah bercadang nak tengok gambar dia je kalau ngandung...hahahaha berangan je la ko, Amar. Kawin pun idak lagi....huhuhu....:P


Akan diupdate status cite ni sebab skang ni baru sampai ep 6. Tapi cite ni dah buat aku ngan Kila histeria-gelak-tak-ingat-dunia....Akan diterangkan kenapa perkara ini terjadi pada kami....Hahahaha still rasa nak gelak je bila ingat....


K layan dulu gambar poster cite yang comel ni...weeeeeee......haengbok je rasa... New single from Suju bakal keluar Isnin ni.....akan diskkodeng tanpa rasa was-was.....Beautiful Woman by Super Junior. Adakah ditujukan khas tuk aku?? Ahaks....sila la muntah darah ye....hahahaha... :P


No comments: