Tuesday, May 25, 2010

Bila Penyakit M Melanda

Rasa cam dah berabad dah x update blog. Padahal banyak nak cite. Nak review psl latest novel yg aku baca, drama baru yang baru settle tengok, variety show bagai....tapi bila abang M datang menjengok, aku dh x leh wat apa dah. Sampai teukie pun aku abaikan...ahaks nampak no nipunye....ahahaha mana leh ketepikan dia, dia my fruitliver....tapi still, rasa hangin ngan pendedahan badan yang dia lakukan. Kang aku beralih arah kang, baru padan muka aku...ahahaha :P

Perangai baru plak menjelma. Dah dok jadi ahli mesuarat tingkap a.k.a ahli forum gelap. Gelap la sangat. Skang ni dah kureng skit nk layan fesbuk n update blog sbb dok layan dongsaeng2 (sbb aku kot yg paling kertu) kat forum.

Sapa nak join meh ler sama. Tapi kalu rasa x minat Korea n Japan, x payah la join. Nanti silap2 bole muntah darah. Ni tempat khas tuk mereka2 yang memang layan all about Korea n Japan je. Aigoooo...ingatkan aku je yg lambat kenal Suju, rupa2nya most of them ada yang lagi lambat dr aku...so, I'm not the last ler...ahaks.... super duper happy bila bole kongsi minat ngan org yg sama kepala.

Mau join ? klik http://go.hurulaini.net tapi kena daftar n tunggu approval from admin dulu la ek..meh jom sembang2 korea...upss..... dengar cite kemungkinan BESAR Super Junior akan datang Sushow 3 next year. Ye la sebelum laling aku tu p plkn in 2011 or 2012...huhuhu mau pergi!!!!!!

No comments: