Monday, May 3, 2010

Kini Kembali

Aku kini kembali...hei hei...dah macam lagu la plak...Hmmm...setelah mencutikan diri dari memblog selama 3 hari atas masalah-masalah teknikal yang langsung tidak dikesali, kini aku kembali....sah, memang tertekan. Ni dah hampir pukul 1.30 am dan aku still tak boleh tido. Ni la penyakit aku yang agak kronik semenjak dua menjak ni....What to do????

Nantikan pelbagai perkara yang bakal berlaku dalam idup aku ni...cessss...cam best je. Takde la, cuma aku ternanti-nanti kain felt yang aku order last week bakal tiba this week...

Dan hidungku yang sudah menunjukkan tanda-tanda awal selsema...harap-harap la tak berlanjutan sebab aku ni kalau dah selsema, payah sikit nak baik... Doakan aku sembuh ek kawan-kawan.... :((

Ok...tadi baru beli cite baru cikebum bum bum...not from Super Junior, tapi Kim Bum cinta hati from Boys Over Flower... Cite baru ni "The Woman Who Still Wants To Marry". Belum tengok lagi...but looking forward untuk tengok cite ni. Tapi masalahnya banyak cite dalam list yang nak ditengok ni. Yang cadang nak tengok online lagi...

Eqa pesan suruh cari "Master of Study" tapi tadi tengok belum ada lagi.Sowi, laling...Lain kali busu cari lagi ok. Niat dihati nak beli sekali cerita "Pasta" sebab OST cite tu Kyuhyun yang nyanyi... snaggup tu just because of Super Junior...ahaks...cayalah, aku memang ELF yang best...hahahaha sila la muntah darah sebab aku puji diri sendiri...

List wajib tengok for this month...

1. Personal Taste - kena tengok online sebab cite ni kuar kat MBC. Lakonan Lee Min Ho..Senarai wajib tengok sebab aku n Kila dah tengok LMH secara LIVE lagik...huahuahua sejak tu jatuh tangga sebab dia...so the handsome....

2. Oh My Lady - jugak kena tengok online sebab citer ni terbitan SBS. Buah hati aku yang berlakon. SiWon SuJu...aduhai sayang...aku still kena tetapkan hati nak tengok "chocolate abs" SiWon yang sengaja dishow-offkan dalam ini cerita...

3. Cinderella Stepsister - citer ni kat KBS 303, so boleh la tengok. Tapi dah miss 2 episode daaa. Cam best je sebab cam ala-ala psiko je citer ni. OST oleh Yesung SuJu...nak gak masukkan SuJu tu..tapi siyes nak tengok cite bukan sebab nak sore Yesung ye...hehehehe

4. Capital Scandal - cite ni dah lama dan memang plot pun pasal dulu kala. Tapi cite ni buat aku in love ngan Kang Ji Hwan la plak. So the cute je lakonan dia. Memang slumber je. Ulangan lagi dan lagi kat KBS 303. Tapi honestly, banyak episod dah terrrrrskip akibat asik terlupa je. Akan disurvey, patutkah dibeli sahaja DVD nya?

5. Pasta - cite makan-makan. Nyum nyum...tapi siyes tengok pelakon cam tak terkenal je. Ke aku yang tak kenal diorang? Ahaks....adakah aku akan tengok semata-mata nk dengar sore Kyuhyun? Melampau la tu..Baik aku dengar sore dia kat youtube je kan. Nak tengok la. Maklumlah aku suke makan pasta...hehehehe

Ok....enuff mengarut. Memang rasa badan x sihat ni...Huaaaa mata still tak rasa mengantuk. Besok dah keje...ke aku still nak dengar Faizal Tahir nyanyi lagu "Selamat Malam" tuk aku lagi macam tadi masa kat AIM17? Ahaks...sah memang sengal... :P

No comments: