Thursday, October 14, 2010

sesi berhiatus bersama JYJ

Last minute decide nak pergi sebenarnya. Hati rasa dugeun dugeun je ni. Nak jumpa kekasih lama la katakan. So....korang jangan cari aku sampai Ahad ni ye.... nak berhiatus bersama JYJ sambil lancar lagu Chajatta!!! Weeehooooo......keterujaan-ness yang amatlah terlampau. Dok pujuk ati je ni jangan mengarut nak sengih cam orang sewel...hehehehehe :P

Tengah fikir nak pakai baju merah yang mana satu ni? Hmmm...kang aku pakai baju kurung merah kang, nampak sangat ayu nye aku...lol :P

arghhhh...teruja ni...ok aku tinggalkan korang ngan lagu Chajatta (Found You) from SungKyunKwan Scandal ost ni. Micky Yoochun look so damn cute in this drama. Tapi lum dapat tengok secara bertenang ala-ala menghayati lagi sebab biasa la awal-awal drama memang agak bosan sikit kan? Layannnn.... :P

Memang mood tengah nak layan lagu ni. Rindu sore all DBSK tapi as a truely cassie, terimalah hakikat yang there's no turning back lagi bagi diorang ni sume. DBSK hanya tinggal pada nama dan pada hati cassie je... :(

Just wish all the very best tuk diorang sume ni and me, as cassie...aku akan sokong diorang semua...Dong Bang Shin Ki hwaiting !! JYJ hwaiting!!


No comments: