Monday, October 11, 2010

When He Makes Me Smile :D

Sempena menyambut kedatangan buah hati aku ke Malaysia Ahad ni...nak cite sikit pasal this cute naughty guy yang selalu buat aku tersenyum tiap kali tengok dia. Heh!! Macam pernah tengok dia secara live je..Ok..nak kenalkan one of my favourite Korean pop idol Xiah Junsu from DBSK!!! *tepuk!tepuk!

Kasik layan video youtube yang telah slumber ah ding dong nye aku cilok khas tuk sume...Layan la mamat cute ni.Nanti aku cite kenapa dalam 5 orang geng DBSK ni aku terlalu into this cute guy padahal Jaejoong lagi jambu. Eh, apa kaitan jambu dalam entry ni? Tetiba teringat order ice blended pink guava (aku kan suka SNSD, tetibe), budak tu bagi air jamu. AIR JAMU? Bile masa aku order air jamu? Rupanya dia cakap slang Kedah yang ada idgham maalghunnah al dengung..so dah dengar macam air jamu...kekekekeke ;P



eh! Yang ni vid made by fan ler. Aku? Aku tak reti ah nak wat vid camni, aku reti cilok je..ngeh ngeh ngeh....cute kan dia ni? Cepat angguk pale!!*paksa ni..
Why him? Bukan Changmin ke, Micky ke, Yunho ke or abang posmen Jaejoong? Ntah la...Mula-mula kenal grup ni aku mata aku terpaku kat Micky sebab dia ada cheek yang cute sangat. Apakejadahnya asik suka tengok muka mamat cute ni? Pastu beralih arah ke Changmin sebelum menukar haluan ke Jaejoong sebab dia nak panggil future wife dia "aegy" which means "baby". Apa kaitan ngan aku? Ntah...gilos....Tapi sejak aku tengok vid yang kat bawah ni, aku rasa karisma dan aura yang Junsu kuarkan buat aku terpaku.Heh..ayat sungguh x boleh blah. Oppss..nape x minat Yunho? Sebab dia nak kena jadik anak sedara aku kot. Ahahahaha :P




Another song by DBSK yang menampakkan "kejantanan" mereka. Wah!! Jantan sungguh...heh! Mata aku dok terpaku tengok Junsu dalam ni je... Sorry..wa dah x pandang jantan lain dah ni... :P




Awal-awal kemunculan DBSK, diorang nyanyikan balik lagu rakyat ala-ala pok amai-amai ni. Terus jadik popular. Bayangkan *paksa korang bayangkan ni....pakwe hensem-hensem ni nyanyi lagu pok amai-amai, mesti meleleh je air liur tengok...Ahahahaha...Macam aku kata dulu, kalu Super Junior nyanyi lagu Air Pasang Dalam pun aku kata sedap macam lagu baru (apa motif kaitkan ngan Super Junior ni?)

Tapi nak tau sebab utama aku suka sangat ngan Junsu ni? Sebab suara dia dan gelak dia yang macam dolphin tu. Sebab tu ada yang gelar dia cute dolphin (bukan aku ke yang gelar dia camtu?) Cube dengar sore dia masa lagu kat bawah ni (abaikan je la sore awek tu sebab dia gelabah, baru belajar menyanyi :P) Siyes....gua cair je dengar lagu ni...huwaaaaaa!!!!





Junsu ah...moga kita dapat ketemuk yach! Sebab noona belum beli tiket lagi yang sebenarnya ni.. Aigoooo...takpe la demi Junsu walaupun risiko nampak kepala dia je nanti, InsyaAllah kita akan ketemuk yach!! Good luck tuk tour concert u ollz ye...Kalau free meh la kita ngedet kat warung ahjussi William malam sebelum konsert tu nanti ye..tugede-gede ngan Geng Ottoke..hehehehe....harap-harap la dapat join...amin :)

No comments: