Tuesday, October 26, 2010

The stalker me....nak adopt kucing,pleaseeee...

Hohoho....ambe dah join Twitter...dengan niat.....nak jadik stalker..ngeh ngeh ngeh....ohoooo....bila mamat ni dah join Twitter, baru rasa nak aktifkan acc Twitter yang dah lama creat. Red ocean yang dah mengalahkan blue sapphire ocean nampaknya. Dulu.....bile tau all SuJu member dah ada acc Twitter, aku rileks je. Daftar tapi x aktif. Tak folo sape pun. Tapiiiii....because of this guy, keterujaan-ness aku melampaui batas jadinya....Sape???



peace noona...saya dah join Twitter..meh join sama...:p

Kami ni ada connection ke? LOL....semenjak dua menjak aku agak teruja nak bela kucing. Kalu tak kenangkan dok umah sewa which means aku kena amik kira pandangan my other housemate yang aku tau memang tak suka kucing sebab bila kucing jiran datang umah, dia la yang pertama halau sedangkan aku n Kila nak kidnap kucing tu masuk bilik kitorang.....so aku kena amik kira those aspect sebab dah adat menyewa, kan? Lagipun rumah kami ni ada baby...so agak tidak sesuai, aku rasa *sigh

Aku tau kewujudan anjing Junsu yang dia namakan Shaki which means anjing yang dibela oleh Xiah Junsu. Memang dah ada niat nak letak nama kucing aku dengan nama Shaki (dulu nak letak nama teukie,LOL). Antara update from his Twitter, gambar kucing dia. Nama ape ek? Lupa la plak...LOL again..

tada....comel tak kitten ni?

Opsss...Jaejoong pun dah ada kitten gak yang aku rasa sama breed ngan Heebum (kitten Heechul SuJu)..warna pun lebih kurang sama...Uwaaaa nak gak kitten camni!!! Kila...jom ar kita adopt kitten....bole jadi peneman...Ni yang buat nak g Melaka kidnap kucing mak busu ni...;p

Perasaan dalam hati amatlah meluap-luap nak bela kitten ni....Sohih...ada gak aku g Melaka amik kucing dari Mak Busu ni kang.....arghhh....!!!!somebody please help me!!!

p/s : Family aku dah lama x bela kucing..dulu masa kecik-kecik, ada gak bela. Tapi sebab kucing yang kami asik mati je, apak aku dah taknak bela. Dan around tahun 2006, apak kena Tibi so lagi la xleh kena bulu kucing. Aku rasa minat pada kucing ni wujud sebab hubungan rapat aku ngan Radziah dan mak busu yang amatlah diketahui pencinta kucing...ohhooooo.......memang sah aku g kidnap kucing mak busu ni..kekekeke wait for me ah...pasni InsyaAllah, aku akan ada kitten macam Junsu n Jaejoong plus Heechul..kekeke

pic from Junsu twitter :)

No comments: