Tuesday, June 22, 2010

Angan Berangan

Aku pernah ditanya oleh someone ni....ye la tetibe je. Masa tu tengah chat ngan dia kat fesbuk, tetibe dia tanya..."ko ni memang suka berangan ye?" Aku pun macam hangin le jugak. E'eh...apa ke halnya? Aku berangan pakai duit dia ke? Aku pun memang tertanya-tanya kenapa dia tanya macam tu. Tapi dia kuar topik lain plak la bila aku tanya....Aku memang tak faham....Aigooo...Takpe la malas nak layan dia. Wat sakit ati je nanti.

Aku buat beberapa kesimpulan....

1. Mungkin dia ada baca blog aku ni dan dia rasa aku ni macam xde keje lain dok berangan je nak ngan artis Korea. (note: aku xmintak duit ringgit dia pun dah kira bagus...Aku tak rasa salah untuk kita berangan)

2. Mungkin dia tengok post-post aku kat fesbuk yang agak sengal dan takde topik lain selain Korea...Korea dan Korea (note: tiap orang ada minat mereka yang tersendiri, aku tak kacau pun kalu dia minat dengar lagu Thai...ahaks)

3. Tapi siyes la...aku tak dapat nak fikir atas sebab apa dia kata aku suka berangan. Jadi aku simpulkan dalam dunia ni mungkin aku sorang je kot yang berangan......

Hahahahaha...setelah sekian lama, aku berjaya gak habiskan fanfic yang dibuat oleh Shee and Hurul kat GO Forum. Diorang dah lama settlekan 20 episode tapi aku lum baca-baca. Bila dah habis baca, buat aku sedar sesuatu. Bukan aku sorang je yang suka berangan.....Aku ada geng yang juga suka berangan. Cuba tengok kat bawah ni...

sila klik untuk pembesaran

Betul-betul menyedarkan aku, tak salah berangan. Masa baca fanfic ni, aku memang kata....oh my...nape la korang sume ni berbakat sangat? Good job. Diorang sume jadi rapat sebab minat yang sama dan hari ni aku nak katakan pada sume Geng Ottoke (tak kira la yang memang dr asal penubuhan ke atau yang baru join GO Forum) U guys rocks!!!!!Thanks a lot for making my day!!!!Bila tensen, masuk n baca fanfic ni rasa cam nak guling-guling je. Sebab aku selalu imagine aku macam tu. Hahahaha...hei, nothing impossible ok. Mana la tau nanti ada yang betul-betul bercinta ngan idol ke...kekekekekeke...jangan lupa jemput ambe ye.

Opsss...hari ni besday my chenta hati....Patut la dua-dua aku minat, sebab diorang kongsi besday yang sama rupanya....Sengil chukahamnida, Lee Min Ho and Jung Yong Hwa.....


Yong Hwa ah....Bila CN Blue nak datang Malaysia? Nanti bole le ngedet ngan noona ye.....ahaks..

Min Ho ah....sejak mata bertentang mata, noona rasa macam nak curang je ngan Ji Hoo sunbae tu. Ni sume ko punya pasal la ni. Sape suruh ko datang Malaysia? Pesan ngan Ji Hoo sunbae, buat ler konsert kat Malaysia...nanti noona kumpul duit.. Aigooo...abih duit aku kot sume datang wat konsert kat Malaysia ni...huhuhuhu... :P

3 comments:

Kamalia said...

hahaha..xtahan tuh..sape yg kate ko suke berangan tuh?bgtau aku..aku backhand die jap lg..grrr(tp pstikan die lebih pndek dr aku..yela,kot die tinggi,susahlak aku nak backhand die..)tula,aku rs die xde hobila..xde passion to somethng/anythg(ape aku ckp nih)...akceli,betul ke die mnt lagu thai..muahahahha..
p/s:bape byk duit ko abis g tgok concert da??

Cik Akma said...

kamalia: dia suka dgr lagu thai sbb wife dia org thai...ahahahaha jahat aku dowh.jgn la bhajat nak backhand dia...tinggi je 180cm..hamik ko.ala sedara pd sepupu aku.aku pun xfaham nape dia ckp cmtu...bkn aku mintk duit ringgit dia pun...ke dia dh xde modal nk borak ngan aku kot...berangan je nk pegi konsert, sudahnya aku nganga je duduk rumah nnt..1 konsert je dh telan 400++...sape nak layan...tp kalu super junior, aku pegi kot.yg lain mungkin difikirkan bnyk kali gak...kekekeke

waiem said...

Berangan free tak kena duit pon...teruskan berangan...kekeke