Thursday, June 17, 2010

Lesen oh Lesen

Hamik ko....kalau apak tau ni, memang sia-sia je kena marah. Nasib baik kat PJ ni aku tak drive. Kalu x, memang kena saman la aku. Lesen dah expired setengah bulan, pagi tadi baru sedar. Aigooo...padahal last month masa balik kampung, apak dah pesan supaya renew license aku. Sebab beza expired aku ngan apak, 4 hari je.

Tu la. Sebab kat sini tak men'drive'kan diri. Kalau tak, memang gembira la JPJ dapat duit nanti. Ni kalau cakap ngan apak, mau kena jelingan maut je nanti. Apak tu, bukan nak marah aku. Tapi dia pandang semacam je kalau tak suka apa yang aku buat.

Nasi baik bos ilek hari ni. Dia g cari nasik goreng Pattaya...kekeke...ape la bos ni. Kat Kelana Jaya ada je nasik goreng Pattaya tu. Kat Kafe Jemari. Cheh!! Mentang-mentang la sekarang rajin lepak kat kafe tu.

Yang penting, projek felt dah jalan. Yezzzaaaaa....nantikan kemunculan gambar-gambar hasil kerastanganku. Sanggup malam tadi tido lambat sebab nak menjahit. Sambil ditemani cerita Cinderella Stepsister dan Star Golden Bell di 303.

No comments: