Tuesday, June 8, 2010

Ku gembira disampingmu...

Ahaks...entri takleh bla sungguh. Semenjak 2 menjak ni kemalasan yang amat ketara melanda diri. Bukak fesbuk, kejap je tutup balik. Bukak forum pun camtu. Siwon ah, ni sume pasal ko la ni. Nape la ko sibuk-sibuk nak berlakon. Kan noona dah addicted je ngan ko. Aigoo..ni la pasal. Kerana Oh My Lady, aku sanggup ketepikan berukben aku. Dalam erti kata yang lain, kat umah dah jarang berukben tu dipakai. Ni sume gara-gara kamu, Siwon.

Pagi ni gatal tangan bukak fesbuk, nampak something yang buat aku rasa nak nari Bonamana je...ahahaha....Aigoo...memang nak senyum sampai telinga ni. SUPER SHOW 3 is coming to Malaysia!!!Yezzzaaaaa......happy sangat-sangat. Mula-mula baca berdebar gak la. Sebab tulis situ diorang nak g Singapore. Ye la kite ni kan berjiran je, so mungkin diorang x datang Malaysia. Dah siap pikir dalam pale otak ni, aku g redah je seberang Tambak Johor. Super Junior punya pasal, mak rela je, nyah!! Tengok-tengok ada tulis KUALA LUMPUR!!! Yippeeee....Akanku mulakan siri mengumpul duit. Nak beli tiket rockpit. Uwaaa.....Takde sape yang tahu sedihnya hati lambat kenal diorang. Sebab tu masa nak beli tiket SuShow 2 dah melepas. Masa kuar advertisement tu, aku belum minat Super Junior lagi. Punyalah lambat kenal diorang. Huhuhu...

Kan dah kata, teukie mesti datang lagi kat Malaysia. Ye la sebelum dia g plkn nanti. Sebab dia belum dapat jumpa chenta hati dia ni. Ahahaha...sila la muntah darah ye. Isyh...isyh...isyh...dah tak boleh bersabar je ni. Takpe Amar, kumpul duit dulu. Yippeeeee......haengbok je rasa hati...Aku akan pastikan aku dapat tiket rockpit. Supaya dapat tengok diorang secara dekat dan jelas. Bak kata Eqa, mana la tau, nanti Kyu amik gambar dia pakai henpon kita...Jom darling-darlingku si adek manes...Kita g konsert ni :P

No comments: