Wednesday, June 16, 2010

List oh List!!!

Ok..memang kena buat listing ni. Untuk aku yang sedang dilanda penyakit kuat tido and malas ni. Nak ngabiskan last episode of Oh My Lady pun bertahun. Tapi....kalau dikenang kembali, aku kuat tido bila aku ada masalah. Urm...tengah ada masalah ke skang ni? Masalah la kot.Tengah pikir Jung Hwan oppa tu dah kawin ke belum? Ahahaha....dasat....

Ok...pokes pokes...Ceh,kalu keje x lak ko pokes camni sekali. Hmmm, list nak buat sampai end of this year. Ala-ala impian gak la.

1. Paling penting ni. Kumpul duit tuk Super Junior Super Show 3. Kalau diorang tak datang, duit tersebut bakal di keri-powed untuk ke Korea membuat lambaian terakhir tuk teukie masa dia nak ke plkn. Macam ye ye je aku nak g sampai Korea. Simpan duit tu wat g umrah la Amar oi...oooo...ok, insap jap. :P

2. Projek felt aku yang asik tergantung setengah jalan je. Tu la sape suruh penyakit M tu datang serang aku? Aja aja hwaiting, Amar!! Dah lama janji nak buatkan keychain or sarung fon tuk Aizan, tapi kesudah tak buat-buat. Mana taknye, balik je lepas makan terus mata kuyu. Adoyaiii...kritikal betul penyakit ni. Rasa macam nak bagi present je kain felt tu pada acik. Biar dia settlekan. Ahahaha.....oiii cik kak. Kritikal dah penyakit malas n hangat hangat taik unta ko ni. P berubat cepat!!

3. Kena beli external hard disk. Sebab aku bakal mencuci lappy aku. Sebelum kena cuci, kena la savekan sume story mory the morning glory yang ada dalam lappy tu. Sayang wooo...Super Junior punya file je dah makan berapa gb. Ingat nak sambar Corby, tapi takpe la. Super Junior lagi penting. So, pakai je la henset cap ayam tu dulu.Huhuhu....

4.Tahun ni nak belikan apak baju melayu sepasang. Yang dah siap la. Biasa la apak aku. Dia bukan heran sangat baju baru ni. Tiap tahun dia pakai baju melayu yang sama je. Pas semayang raya, dia dok umah pakai singlet ngan pelekat je. Tahun ni cadang nak sedondon ngan apak la. Ada suggestion warna apa yang sesuai? Ingat nak pakai itam, tapi apak aku memang dah itam, sian plak kat dia. Biasa tiap tahun aku belikan dia t-shirt, tapi tahun ni nak ubah la plak. Bagi baju melayu sepasang.hehehehe...:)

5. Nak donlod Personal Taste dan lain-lain story. Tapi alahai, malas yang amat. Apa nak jadi ni? Aigooo...Dah jauh ketinggalan ni. Oh My Lady pun aku lum abis nengok. Dah donlod tp xtengok lagi.

6. End of year aku memang takleh cuti. Time orang lain sibuk abiskan cuti tahunan, opis kitorang plak cuti akan dibekukan. Uwaaaa.....ingat nak g cuti-cuti Malaysia. Nak g Sabah jumpa Amy. Takpe la awal tahun, aku nak apply cuti lama-lama. Nak g Sabah ngedet ngan Amy. Tak pun ke Langkawi nak guling-guling atas cokelat...ahahaha...sungguh tidak bole blah. Erm, Tioman pun ok gak kan? Kila, mau folo?

7. Kecemburuan pada teman opis yang hujung minggunya dihabiskan ke kelas kek dan roti. Sedangkan aku? Kalau tak pulang ke kampung, aku akan habiskan masa menambah koleksi lemak dibadan saja. Bak kata acik, 'terharu dengar ko nak pegi kelas kek'. Hahahaha....kuang asam boi punya kakak. Bukan nak menggalakkan aku, dia gelakkan aku plak. Tapi dia memang kenal adik dia yang hangat-hangat taik unta ni. Juga cemburu pada Kamalia yang dok asik buat kek n roti macam-macam. Ko jangan ngada-ngada nak show-off ko pandai masak, Kamalia. Aku jeles ni. Hahahaha....sampai ati ko. Camne ko bole pandai masak bagai-bagai ni?Jeles aku,tau...

Rasa macam banyak je yang nak dilistingkan, tapi nape sikit je? Takpe la...ni sume tokoh-tokoh dah ilang ingatan la ni. Short term memory lost.Erk....betul ke ayat tu? Lantak la... :P

Ok la....demam bola belum menyerang. Tapi demam pada Ahn Jung Hwan oppa dah mula ketara ni. Aigooo......

2 comments:

Kamalia said...

hehehe...woit pila kelas kek tu..nnt mst ko bole ajr aku cmne nak buat deco mndeco nih..aku kot tau yg aku kn buat kek kat sini,aku dah g kelas buat kek..tapi,xbole jgkla..ank2 aku kecik g wktu tuh..haihhh..aku x donlod lg cite korea tuh..bz la pulak..greys anatomy pun aku xabihkn lg..manyak kije la amoi..tapi betty aku dah brjaye abihkn..hehehe..

Cik Akma said...

hahahaha.....penyakit M aku ni dah teruk dh..maleh semacam je nk buat semuanya tu. aku akan pergi gak nnt..tungguuuuu.....betty???uwaaa...bestnye...aku dh lama x folo.greys anatomy latest season ke?wah, nk g cari CD ni nnt.