Wednesday, April 21, 2010

Aku tau dia berdebar...Tapi saje dia nak tunjuk macho..

Sebelum tu..mari layan dulu gambar dari jurukamera tak profesional. Jurukamera ni gelabah macam dia plak yang nak jabat tangan tok Kadi tu...Hahaha wat malu je. Adul yang nak nikah, aku plak yang berdebar-debar.. Sampai goyang gambar yang aku amik...Ampun dong...ni first time saya tengok sepupu saya ni berdebar-debar... Sampai saya pun join sekali.

pokes..pokes....seb bek tok kadi ni tak saiko sepupu aku..kalu tak memang nahas la idup dia...huhuhu..jahat dowh aku ni..
muka mamat yang amat berdebar...dia xnak ngaku yang dia gagap masa baca taklik tapi dia tak tau yang aku ada video masa tu..hahaha akan aku gunakan untuk mengugut dia nanti...





muka tak bole bla...hahaha happy dah jadi laki orang. Dia tak tau bape ramai yang bengkak mata kat belakang menangis bila dia dah jadi laki orang...huhuhu termasuk la den... :(



Batal air sembahyang.. Dan gelang idaman Intan yang akhirnya jadi milik dia...

Sebenarnya banyak lagi gambar nikah dan sanding diaorang ni. Tapi macam yang aku tulis tadi, most of it GOYANG!!! Sebab aku memang not in a good emosi masa ni. Adul, dia sama cam aku. Both of us dah takde mak. Sebab tu mak sedara dan pak sedara sanggup drive dari Melaka ke Rawang just nak tengok dia nikah. Dah settle je, mak busu, pok de ngan Radziah dah nangis. Radziah lagi la, masuk je kat masjid, jap tu dia dah banjir dulu...Ambe? Aku tumpang berkaki-kaki la...

Adul, dia teman rapat aku. Sejak dari dalam perut. Betul...masa mak bersalinkan aku, arwah acik (tengah pregnant Adul) datang temankan kakak-kakak aku. Sebab tu, aku memang rapat gile babeng ngan dia. Aku happy sangat tengok dia dah kahwin. Dan aku harap Intan akan bahagiakan dia sampai bila-bila... Adul, aku sayang ko...huhuhu..my Adul dah jadi hubby orang.... tapi aku suka... To Intan, welcome to our family yang memang bising ni. Harap Intan dapat biasakan diri ngan family kami... :))

No comments: