Saturday, April 3, 2010

Segmen Mari Membaca

Entah apa angin aku, last Wed pergi Mid dengan niat nak temankan Kila cari buku untuk exam, last-last aku yang memborong buku. Memborong la konon. 3 buah buku je beli.


1 buku untuk apak...aku dah x ingat apa tajuk buku tu. 1 buku komik bola untuk Aizan. And for me, kali ni x beli novel baik Malay or English tapi aku beli buku ni...Siri Wanita Kharisma - Rabiatul Adawiyah, Pencinta Agung Mencari Cinta Ilahi.

Sebenarnya belum abis baca. Separuh pun belum lagi. Bila ada masa, macam dalam bas ke baru aku dapat baca. Apa yang boleh aku katakan, buku ni buat air mata aku hampir-hampir menitis...banyak kali... :((

Cinta yang betul-betul agung. Cinta Rabiatul Adawiyah pada Ilahi...

Aku x dapat nak review keseluruhan buku ni sebab baru baca sikit je. Kenapa aku beli buku ni? Sebab aku pernah dengar 1 grup nasyid (x ingat grup apa) ada nyanyi lagu tentang Rabiatul Adawiyah... Tapi seriously, aku memang x tau siapa Rabiatul Adawiyah ni. Daif sungguh rasanya..Sebab tu bila jumpa buku ni, aku dah tak fikir banyak terus beli.

Mungkin akan gunakan masa hujung minggu ni untuk habiskan buku ni... :))

Will look forward to it..

No comments: