Wednesday, April 7, 2010

Get Well Soon my teukie..!!

Currently, my teukie meng'injured'kan dirinya semasa sessi latihan menari....Cess...kuang asam punya lantai. Ko buat my teukie jatuh ye...Hehehehe....sengal!!

Nak tau lebih lanjut, baca sini

So, seminggu ni tak dapat la dengar sore dia dalam Sukira...ces, macam la aku penah dengar Sukira selama hari ni...

Bila teukie tak sihat, tetiba rasa macam berjangkit pulak sakit tu kat aku.Patut la rasa tak berapa nak sihat sehari dua ni....hahaha sah memang sengal.

Sudah mula memikirkan patutkah aku rembat anak kucing mak busu dan dengan bangga hati akan aku namakan teukieteukie...hahaha lum ada pets dah pikir nak letak nama apa...aku akan berusaha meng'usha' kucing mak busu 2 minggu lagi...hahahaha matilah aku kalau dia tau aku ada niat nak rembat kucing dia...

Siyes!! Rasa nak demam...get well soon my teukieteukie...life seems so empty without you...:((

Off....pokes pokes keje...jangan dok ngelat je...huaaaaaaaaa.. :P

No comments: