Tuesday, April 6, 2010

Countdown Untuk Cuti!!!Yippieee!!!

Akhirnya, dengan penuh jayanya...aku berjaya mintak cuti. Bukan setakat masa Adul nak kawin nanti, siap ujung minggu ni pun aku mintak sekali...hahahahaha...happy macam dapat emas sekepuk..

Jadi, dengan ini saya mengisytiharkan tuan tanah akan stop membelog dan memfesbukkan diri start dari Jumaat sampai Ahad... ye aku tau tak lama aku cuti tapi rasa happy sangat.. Dapat balik jumpa wajah kesayangan hamba yang tercinta..

Nak balik buat Puding Coklat...eh, tu kena buat besok. Tuk "Potluck" Khamis nanti. Vicky last day ari Jumaat but I'm not around so kitorang decide nak wat "Potluck" Khamis nanti.

Aku perlu rehatkan minda yang dah letih ni. Semalam dah talk heart-to-heart dengan boss. Banyak yang dah aku luahkan dan aku decide aku nak bertahan sampai En. K memberikan keputusannya selewat-lewatnya bulan 6 nanti. Dan boss memang tak tau aku ada janji ngan En. K... Oh, En. K , aku harap kita ada jodoh bersama.. :))

Currently, tengah sakit perut gelak tengok my teukie dalam Star King... aduyai..bak kata teukie, sapa perempuan yang bersama dia kena pakai krim mata yang banyak sebab akan selalu tergelak je.. Dan, ye. Aku perlukan krim mata kerana tiap kali bersama dia, aku rasa kedutan kat mata makin banyak...dan aku suka semua kedutan tu.. :))

No comments: