Wednesday, April 28, 2010

Saya mau berhijrah...

Ces..tajuk tak bole blah punya.. Eh, ni dah tahun baru Hijrah ke? Tak la...aku akan dan mungkin akan berhijrah...

Enuff is enuff bak kata omputeh. Penat dowh keje macam nak mati... tapi tak mati-mati. Ya Allah, aku hambaMu ini amatlah lemah. Maafkan aku Ya Allah. Adakala aku mengeluh dan jadi manusia yang tak tau bersyukur.

Aku dah tekad. Insya Allah..doakan aku ye kawan-kawan yang baca entri ni. Nape? Aku mencari perubahan dalam hidup. Andai takdir Allah dah tentukan aku tak punya jodoh, aku harap aku bertemu kerjaya yang akan aku cintai. Aku nak berhijrah. Harap dapat bertukar bidang. Agak bosan dengan dunia kerja yang begini. Bukan lagi jiwa aku.

Aku tekad. Andai Kila taknak join pun, aku akan pergi sendiri. Cuma aku masih takut apak tak setuju. Pandangan dia harus diambil kira. Ya Allah, KAU permudahkanlah urusanku. Apak, mengertilah hati anakmu ini. Kalau berhasil, aku akan lebih dekat dengan keluarga.

p/s : dah gatal tangan order kain felt secara online. takde kesempatan nak ke SS2. ntah bila nak dibuat, aku pun tak tau. semua gara-gara cemburu tengok AJ...hihihi
p/s lagi : kain felt tu takde kena mengena ngan n3 aku...saje je acara selingan.
p/s lagi dan lagi : sejak bila plak aku terer tulis p/s je ni?

No comments: