Wednesday, April 7, 2010

Kesesakan NafasKu

Aduh sesak nafas den... Sampai tersalah taip kat google... hahaha ada ke patut aku boleh taip "SESAK NAFAS" kat google search...Mengong beno...hahahahaha aduyai....


Ni sume gara-gara skodeng blog waiem la ni. Dia dah start buat rebiu untuk cite Oh My Lady lakonan En. Hensem Choi Si Won...My Siwonie from SuJu..Huaaaa....*nose bleeding* bila tengok gambar 6 pax dia...nape Siwon? Nape U tayang body U yang sepatutnya khas untuk I? Hahahaha...speechless betul rasanya. Ni belum tengok sendiri drama tu. Tengok gambar je dah buat aku sesak nafas.


Adudududu......Siwon ah...hati aku rasa tak cukup kuat nak tengok drama ko ni. Aku takut aku pengsan banyak kali nanti. Tetiba kena sawan plak nanti...Hahahaha..Tak boleh jadik ni. Aku kena kuatkan semangat dan menyokong drama En. Hensem ni...Nasib baik teukie tak berlakon drama. Kot tak mau aku pengsan tak sudah-sudah ni...Huahuahua


Ops...kot sape bercadang nak skodeng cite ni..My Soju dah ada sampai episode 4. Aku? Aku nak tunggu sampai habis baru sekali tengok.. Sebenarnya, nak tetapkan hati je ni. Janganlah aku asyik sesak nafas je nanti. Dan jangan tetiba aku buat anti-fans plak untuk si unnie Chae Rim tu...hahahaha...melampau..


Pe2 pun layan dulu poster cite ni...WEEEEEEEE.......

SiWon ah..ko siku je minah gedik sebelah ko tu...noona jeles ni..huhuhu

No comments: