Monday, April 19, 2010

Penat Dowh...!!

Aku rasa hari ni...aku mengheret diri aku bangun dari tidur. Penat dan x cukup tido...Huaaa...wish I had my own business dan aku boleh suka-suka hati je nak bangun bila-bila.

Tapi sayang..aku makan gaji. :(

Semalam, settle dah majlis persandingan Adul and Intan kat Rawang. Sebenarnya, belah kami x la penat pe pun cuma x cukup tido je la. I really need my coffee right now.

Mana tak nye. Malam after nikah, kami bukan straight away tido.. Boleh borak dalam gelap plak tu. Mak Busu tukang melayan kitorang yang bising ni. Dapat lelap kejap je, pagi Pokde dah nak balik Melaka so takkan nak tido lagi, kan? Dah tu, baru layan tido balik sampai la Angah tepon tanya kitorang stay kat mana.

Pergi belah pompuan pun, bukan wat ape. Dok makan and amik gambar. Pastu folo Ateh balik. Tak salin baju, terus knock down!! Mengantuk sangat-sangat. Kesan still ada sampai la ni.

So sorry, tak sempat nak upload gambar kawin Adul. Tengok la kalau rajin. Next week belah kami, aku tak rasa aku akan amik gambar. Sebab aku dah dapat bayangkan betapa sibuknya kami semua nanti. Semua bapak sedara dah pesan, masa ni jangan ada sapa-sapa ngelat x mo balik. Ada family matters yang harus diselesaikan sekali..

Huaaa...Adul, ko jangan la bercadang nak kawin banyak kali. Penat dowh....Wat nahas je dia nak kawin banyak kali. Bukan Intan yang smack down dia, aku yang smack down dia nanti...Penat...Next month Seli pulak nak kawin. Alahai...kalau la de alasan untuk menguzurkan diri.. Sebab at the end of the day, aku gak yang kena tembak dek mak sedara...Padahal de lagi kakak sepupu yang tak kawin..Aku gak yang diorang tanya, "yang ni bila lagi ni?"...Mak Busu plak, "ko pegang mas kawin ni, Mar. Amik berkat. Biar lepas ni ko plak kawin"...Aduyaiii....apak, ape la nasib anakmu ini...hahahaha :P

No comments: