Wednesday, April 28, 2010

Tak bersopan sungguh awek tu..

Semalam masa nak balik rumah, hujan turun la plak. Tak la lebat tapi dari tempat turun bas nak sampai ke rumah boleh tahan kuyup gak la.

Aku nampak ada 1 awek ni. Pakai baju kurung Pahang dan bertudung. Handbag kat belah kanan, tangan kiri pegang paper bag "EBENE" plak tu. Ada sekaki payung (payung ada kaki ke?) kat tangan kiri tu. Tapi dia tak bukak pun payung dia tu padahal tengah hujan kan?

Tetiba aku nampak dia kuarkan something dari paper bag dia dan dia NGAP masuk mulut. Teliti punya teliti baru perasan, tu apam balik yang kecik tu. Ala yang jual kat pasar malam SS3 setiap hari Selasa tu. Rilek je aku tengok dia makan. Sambil berjalan plak tu.

Dalam hati terdetik, awek ni tak takut ke kot possible bf ke mak mertua tengok perangai dia yang makan sambil berjalan tu? Kot nanti melepas peluang untuk dipinang. Pastu aku baru perasan satu benda lagi. Telinga dia rupanya bersumbat dengan MP3. Lagu "Mirotic" plak tu. Aik, sama plak minat kite ye..

Nape la awek zaman sekarang buat perangai camtu? Kalau nampak dek akak aku ni, konfem kena reject punya la. Siap la akak aku membebel.... Ucapan tuk awek tu, aku tau ko lapar tapi wat2 ler bersabar. Rumah bukan jauh mana pun..

p/s : awek tu aku la sebenarnya. dah tak boleh tahan sedap beno bau apam balik tu. bukan salah aku, salahkan pakcik apam balik tu, sape suruh dia buat apam balik yang memang cantik, tertarik kau memang tembam!!
p/s lagi : aku tak kisah orang nak kata aku tak sopan ke ape....tuntutan nafsu (makan) harus disettlekan.
p/s lagi dan lagi : nape aku wat n3 ni? ntahla. otak tak berapa nak centre hari ni..layannnnn

2 comments:

Kamalia said...

wakakaka...aku igt sapela awekz tu...xpe,kot aku pun cmttu gak..dah kebulur,kot mkn smbil brlari pun aku sggup..erkk..xtrcekik ke aku nnt???ko tlg jwbkn??huhuhu
p/s:ltkla shoutbox..bole aku shout sket kat ko..bole gak aku baca ape yg ptt kat situ..:p

Cik Akma said...

hahaha....biasa ar..xleh tahan nafsu wooo..bau mnusuk kalbu betul..wokeh, bakal diletak...